לראשונה: כתב אישום נגד חולה מאומת בגין הפרת בידוד

    ישראל רובין 1 Comment on לראשונה: כתב אישום נגד חולה מאומת בגין הפרת בידוד

    לראשונה, הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד חולה קורונה מאומת אשר יצא להשתתף במסיבה בשעה שהיה אמור לשהות בבידוד: "במעשיו, עשה הנאשם במזיד מעשה העלול להפיץ מחלה שיש בה סכנת נפשות"

    צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    17:03
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on הפתעה בפוניבז': מונה ר"מ חדש וצעיר משושלת מיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בב"ש כתב אישום ראשון נגד חולה קורונה מאומת, אשר הפר בידוד והשתתף במסיבה בדרום. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של הפצת מחלה. בכתב האישום צוין, כי "במעשיו, עשה הנאשם במזיד מעשה העלול להפיץ מחלה שיש בה סכנת נפשות".

    על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יואב קישון, הנאשם בן 24, כאמור חולה קורונה מאומת, פנה ביום ה-1.10 לרופאה המטפלת בבקשה לצאת מהבידוד, אך סורב. למרות דבריה של הרופאה, יצא הנאשם סמוך לשעה 23:00 מהבידוד והצטרף למסיבה שנערכה במושב הודיה בה השתתפו למעלה מ-20 אנשים, שחלקם לא חבשו מסיכות.

    מכתב האישום עולה, כי הנאשם השתתף במסיבה, ביודעו שהוא חולה קורונה וכי הוא עלול להדביק במחלה אחרים המשתתפים במסיבה ולסכן את חייהם.

    מטעם הפרקליטות נמסר כי "פרקליטות המדינה בשיתוף עם משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד מפירי החוק והתקנות במטרה למגר את התפשטות הנגיף ובמקרים המתאימים יוגשו כתבי אישום נגד אנשים שמסכנים את הציבור".

    התיק נחקר ע"י תחנת קרית מלאכי. הנאשם שוחרר מהמעצר בתנאים מגבילים והפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה להאריך את התנאים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אפשר לברך שהחיינו. יש חוק פלילי על הפצת מחלה בזדון. הגיע הזמן שיפעילו אותו וישלחו אנשים למעצר בית לתקופה ארוכה